Torsdag again

Hej på er! 
Hoppas allt är fint med er? Har just kommit ut ut duschen, och sitter nu framför datorn med tee och läxböcker. Ja nu är No'n jag ska ha prov i! Ska börja så fort jag har skrivit ett inlägg här :) 
Dagen har varit bra, på hålltimman satt jag och kolla på glee då jag var färdig med det mesta av plugget och oh vad bra det är! Är ett stort nörd faan av glee! Bästa serien, tillsammans med 5-7 andra då.. ;) Sedan hade vi Kommunikation och vi fick jobba ganska fritt, vi ska välja en ungdoms grupp som vi sedan ska forska och skriva om. Men jag tycker det är så svårt att välja! Det kan vara hippie's och så men har inte hittat någon jag tycker är så intressant än.. Har ni några förslag? 
Sedan drog jag och Andrea (tjejen på bilden under) till slussen och satt lite på mcdonken och prata, jätte myyysigt, väääldigt gullig tjej! :) 
 
                           Andrea                                                                                                    Jag
Inte bästa bilden haha! Vet inte vad vi gör med våra hår...Men det får duga!
Nu måste jag tyvärr fortsätta plugga. Bara mamma och jag hemma så ska passa på att tigga toblerone nu när brodern och fadern är borta! HA det fint. 
Kraaamar Tilda
                                                                                     

Kommentera här: