Lördag

Hej bloggisen! 
 
Idag gick jag upp tidigt, tidigt..! Men som vanligt är det naturligtvist värt det! Min granne körde mig till stallet, och suck.. Jag fick inte en rolig häst! Har kännt så här så himla länge nu och självklart är svåra hästar jätte bra att rida för då utvecklas man osv men.. Ibland måste man verkligen bara få rida de där hästarna som är lite finare och har det där "lilla extra" för sin egen skull! För sitt eget självförtroende! Vi säger att någon av er läsare, spelar fotboll eller så, och så går det jätte dåligt på träningen och tävlingen kanske 5-6 gånger på raken, nja det är inte så kul eller hur?
 
Jaja, efter jobb och läxor ligger jag nu i min säng. Min bror har rest till Italien med skolan och mamma ska träffa kompisar. Så det är bara jag och pappa ikväll. Vi ska snart åka och köpa thai mat och godis..! Längtar faktiskt! 
Jag är inte så himla mycket för att vara ute och "festa".. haha tycker mer om att träffa kompisar, umgås. Eller när man är i stallet i 10 timmar kan det vara riktigt skönt att bara vara hemma! För oftast gäller det en tidig morgon dagen där på! 
På tal om imorgon! Då ska jag och mina fina vänner Moa och Jozzan åka och göra den där lilla hemligheten jag skrev om för några inlägg sedan.. ;) Eller ja vi ska kolla in det! Sedan ska vi ut och fota lite i skogen, yeay :D
Det är i stallet jag trivs bäst, det är här jag skrattar som allra mest och det är för att där finns min fina lilla häst.
 
Vill ni att jag ska lägga ut något recept? Skriv i kommentar fältet :) 
Kramar Tilda
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: