Hej igen!

Hej!
Och förlåt för den kassa uppdateringen idag, har vart mycket att så i! Som jag sa i morse är det älskade onsdag och jag red Bailey idag på dressyren! Skit fin ponny med jätte fin form men blir otroligt seg i den.. Så direkt vid framskrittnigen fick han jobba framåt direkt. Är ett knep jag oftast gör vid hoppning så att hästarna blir lite "extra" pigga. Och jag tycker nog det funkade ändå! Självklart fick jag jobba honom framåt hela tiden men det gick ändå bättre en vad det gick förra gången jag red han. Idag gick han lite i formen i galoppen också vilket jag tyckte vad kul då han gärna tar upp huvudet i galoppen, så ett extra plus där! Vi jobbade med skänkel vikningar och gud, jag fattade ingenting. Tycker det är så himla besvärligt och komplicerat för jag vet ej hur jag ska ha skänklarna och händerna och nä.. Men ridlärarn tyckte på något mirakalöst sätt att det såg fint ut, speciellt i traven! Jag undrar ja..
 
Och innan ridningen var jag och min kompis Moa och fotade bakom stallet! Kan dock inte ladda upp dem, då hon och en annan kompis Jozzan låste in kameran i deras skåp.. ;) Så de kommer upp någon annan dag!
Och imorgon... Ni anar inte. Jag ska upp 04:30 bara för ett skolfoto. Men jag klarar verkligen inte av stress på morgonen! Jag älskar att ta frukost på sängen, en lång härlig dusch och ha tid och fixa mig och välja kläder! Om jag inte får göra detta kan jag lova att hela dagen blir förstörd! :/ 
 
Nej sov gott nu kära vänner! Skriver nog innan skolan imorgon så fortsätt lääääs och skriv gärna era egna bloggar om ni har vid kommentar fältet!
 
 Gammal bild men det var så jag tänkte ha håret och dem kläderna imorgon till skolfotot? Blir det bra tror ni?
Godnatt!
Kramar Tilda

Kommentarer:

1 Anna:

Jättefin blogg Tilda, superfin header också! :) <3
/ Anna

Svar: Tack desamma! Eran är jätte fin :D <3
Heej!

2 Moa<333:

Skit fin Tilda (:

Svar: åå tack! :)
Heej!

Kommentera här: