Förlåt förlåt!

Åå så himla mycket plugg :O 
Och jag har verkligen ingen ork eller enegi för att blogga då! Håller på att plugga inför mitt franska prov tills imorgon. Det går sådär.. Det är väldigt svårt! Och nära franska provet är klart har  jag ytterligare 3 prov att plugga inför. Då alla lärarna lägger alla prov innan höst lovet blir det oftast en väldigt lång och tråkig plugg månad. Men om fyra prov är jag färdig och klar och då är det höst lov och jag längtar! Mamma och jag ska till skåne så det blir mysigt. 
igår var jag i stallet och red. Fick en häst som heter Presto, har bara ridit den en gång tidigare och han är väldigt mycket häst och åh vad han är skumpig... Så det gick inge bra den här gången heller! 
Det är verkligen såå deppigt att sitta inne när det är så fint ute. Längtar tills skolan är över så man slipper alla läxor som tar upp All ledig tid. Åj vad jag klagar nu men jaja ibland måste man ju göra det med :) 
 
Kram på er och jag ska verkligen försöka skriva lite mer i veckan! :)
 

Kommentera här: