:)))))

Heeej! 
 
Fick en sådan längtan efter mina fina kusiner i Göteborg idag! Speciellt efter Evelina, som just nu är i Australien. Hon har varit där i drygt ett år nu. Och jag kan lova dig att saknaden är stor. Om du läser det här Eve så saknar vi dig alla här i stockholm så himla mycket. Och jag längtar till du kommer tillbaka till oss men är så himla glad för din skull att du har fått chansen att fått åka och upptäcka ett nytt land, nya efarenheter och personer. Antar att Stockholm inte kommer kännas så stort längre sen när du kommer hem igen! 
 
Vackraste eve! :) Hoppas du kommer ihåg svenska sen när du kommer hem igen! 
 
 
Imorgon i alla fall blir det stallet igen! Det blir en tidig morgon! Min kära granne kommer och hämtar mig kl 08:15 imorgon bitti och ska följa med till stallet. Blir nog hoppning...! Vi får se hur det går den här gången, hoppas det går bättre än förra i alla fall:') 
Sen blir det jobb! I en timme och får se vad lördags kvällen har att bjuda på! 
 
Kramar Tilda

Kommentera här: