Det tar aldrig slut!

Någon gång måste väl plugget och läxorna ändå ta slut..? Eller? Det kommer bara nytt hela tiden och det tar verkligen aldrig slut. 
Jag vill verkligen inte låta negativ så förlåt för det! Men det är bara så deppigt, verkligen! Känns knappt som ett liv. Nu har jag studerat Matte hela eftermiddagen, hade två prov idag och har två kvar! Pappa vill att jag ska ställa in min onsdags ridning denna vecka pgr av matte provet men det vore för hemskt! Haha :') Tror inte jag skulle klara mig igenom veckan om jag inte får min stall dag. Rider och är i stallet så himla lite nu för tiden. Samtidigt vill jag verkligen klara matte provet! Phuu svåra problem.. Allt jag kan säga är att jag längtar tills allt detta är över och jag bara kan ligga i mitt rum och inte göra någonting alls! Men om jag kämpar hela dagen i skolan imorgon då jag har två MA lektioner och pluggar hela eftermiddagen så får vi väl se hur det blir. Måste samtidigt göra klar min KR upg till samhälls-kunskapen som står för de kvinnliga rättigheterna. 
Vääärldens mysigaste film :D
SOOOOV GOOOOTT FÖR SJÄLV MÅSTE JAG PLUGGA MINST 2 TIMMAR TILL... ;) 
KRamar Tilda

Kommentera här: